czwartek, 24 listopada 2011

Haul 24.11

Dzisiaj znalazłam w Warszawie w sklepie stacjonarnym ^^ [ w korytarzach pod Centralnym u przemiłego Hindusa ;)] olej do włosów firmy Dabur - Amla. Wreszcie wykończyłam i teraz wzięłam się za ten ;).  Recenzja za czas jakiś. A propos Amli, to strasznie nie podoba mi się jej butelka, która ma duży  otwór w szyjce butelki. 
Dlatego przelałam ją od razu do pustej butelki po żelu do mycia twarzy, która ma taki "dzióbek" i w ten sposób będę miała ułatwioną kontrolę nad dozowaniem ;-)
Następny jest szampon z L'biotica BIOVAX Intensywnie Regenerujący szampon do włosów ciemnych na promocji w SuperPharm przeceniony z 19,99 na 12,99 ^^. 

Nie wiem jak długo będzie trwała ta promocja. Aha za 12,99 są również maski do włosów.

Kolejnym zakupem były 2 matowe cienie firmy Miyo, dotąd mi nieznanej. Wybrałam kolory 04 Vanilla i 17 Viola. 

Swatche i recenzja pojawią się niedługo. Ostatnie zdobycze dnia dzisiejszego to maseczki Ziaji z glinką różową - Kojącą i z glinką czerwoną - Dotleniającą. 

oraz tusz do rzęs z Eveline Extension Volume 4D mającą za zadanie mega pogrubić, spektakularnie wydłużyć, rozdzielić z precyzją lasera nasze rzęsy. Mamy nią uzyskać 10-krotne zwiększenie objętości naszych rzęs. Zobaczymy.
Ostatnia jest odżywka do rzęs firmy MG Magic - Magic Lash
Na recenzję zapraszam za jakiś czas ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz