środa, 30 listopada 2011

Porównanie maseczek do twarzy. Ziaja vs BeBeauty

Dzisiaj opiszę wam trochę szerzej zużyte przeze mnie ostatnimi maski. Są to BeBeauty Face Expertiv maseczka oczyszczająca glinka krzemionowa + minerały, Ziaja maska dotleniająca z glinką czerwoną oraz Ziaja maska kojąca z glinką różową. 

Jeśli chodzi o obie maski Ziaji, to do tej pory jeszcze ich nie wypróbowywałam, gdyż nie mogłam ich dostać w żadnej drogerii.  Wypróbowałam już oczyszczającą (hmm średnio oczyszczającą), nawilżającą (przyzwoita ale bez fajerwerków) no i moja ulubiona antystresssowa- żółta (rewelacyjne nawilżenie, oczyszczenie + taki delikatny blask, nie błyszczenie tylko blask buzi). 
Maseczka z Biedronki wpadła mi w oko już dawno temu na zakupach na zasadzie 4-5 zł nie pieniądz,
a zobaczymy jak działa.  Postaram się w miarę rzetelnie je wam zrecenzować. 

1. Ziaja maska dotleniająca z glinką czerwoną, dla każdego rodzaju skóry
Zapewnienia producenta: dotlenia, rewitalizuje, łagodzi
- aktywnie rewitalizuje skórę dzięki glince czerwonej (krzem 50%, glin 20%, żelazo 7%, potas 4%, wapń 3,5%, magnez 2,5%, zawiera również fosfor, sód i mangan)
- wzmacnia proces dotleniania komórek skóry  dzięki brunatnej aldze Laminaria digitata- bogatej w potas, jod i sole mineralne. Symuluję syntezę ATP - naturalnego nośnika energii, w efekcie reguluje trzy podstawowe funkcje skóry: odżywczą, ochronną i nawilżającą
-skutecznie łągodzi podrażnienia dzięki ECO-certyfikowanemu olejowi Canola, który bogaty jest
 w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek. ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT (nienasycone kwasy tłuszczowe) omega3 i omega6, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Prowitamina B5, która aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. 
Cena: ok.1- 2 zł za 1 saszetkę
Opakowanie: saszetka 7 ml.
Skład:

Moja Opinia:. Całkiem przyzwoita maska, gęsta, nie lejąca się, nie spływająca. Pozostająca na buzi. Klasycznie po 15 minutach do spłukania. Ładnie nawilża buzię, zostawia na niej taki delikatny, delikatniutki film. Średnio łagodzi podrażnienia, czy wzmacnia - nie zauważyłam. Taka zwykła maska bez polotu
do przetestowania. Na raz. Zapach ma prawie nie wyczuwalny. Jedyne co w niej mnie rozweseliło to kolor. 
Jak dla mnie świeżo po wyciśnięciu z saszetki jest on brzoskwiniowo - morelowy. Jednak po ok. 5-7 min zamienia się w taką typową mega marchewę ;P I wyglądamy jakbyśmy zaaplikowały sobie na buzię pokład o 10 cieni za ciemny i to w pomarańczowym odcieniu ;D
Podsumowując:
+ nawilżenie buźki
+ zwarta, gęsta konsystencja
+/- kolor marchewkowy
+ wydajność - Ja ją nakładam na raz, ponieważ lubię grubą warstwę maski na twarzy, natomiast innej osobie starczy na 2-3 użycia
- szkoda że nie robi nic więcej, dotlenienia nie zauważyłam
- raczej nie kupię ponownie
Ocena: 3

2. BeBeauty Face Expertiv maseczka oczyszczająca glinka krzemionowa + minerały
Obietnica producenta: Oczyszczenie i zmatowienie skóry. Głęboko oczyszczająca maseczka przeznaczona dla osób w każdym wieku , do specjalnej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Zawiera glinkę krzemową
 i minerały, które redukują nadmiar łoju i zapobiegają błyszczeniu się skóry. Ponadto oczyszczają i zwężają pory, usuwają toksyny, a także koją podrażnienia i zaczerwienienia. Maseczka spowalnia starzenie, a także zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie. Pozostawia cerę zdrową, odświeżoną i aksamitnie gładką. 
Cena: ok 4-5 zł za tubkę
Opakowanie: tubka o pojemności 50 ml
Skład:
Na czerwono zaznaczyłam glinkę. Jest dopiero 7!!!!
Moja opinia: W porównaniu do Ziaji oczyszczającej ta nie podpadła mi do gustu. Nic a nic. Męczyłyśmy
ją z siostrami jakiś czas, aż wreszcie dobiła dna. Konsystencję ma kleistą, lejącą w kolorze szaro-zielono-nijakim. Poza tym mnie zapchała. Pory się nie oczyściły.  W sumie to praktycznie nic nie zrobiła. No może ciut nawilżyła. Ot i tyle.

Podsumowując:
- jestem na nie: 
 * nie ta konsystencja
 * nie to działanie
 * mówię nie temu produktowi.
* nie kupię ponownie
Ocena: 2-

3. Ziaja maska kojąca z glinką różową dla cery wrażliwej
Obietnica producenta: łagodzi, uspokaja, odpręża. Redukuje podrażnienia skórne - glinka różowa łagodząca. Zawiera magnez, wapń, sód, mangan, potas i fosfor, jest źródłem mikroelementów: krzemu (57%), glinu (24%), żelaza (7%). Zmniejsza wrażliwość naskórka dzięki ECO-certyfikowanemu olejowi Canola, który bogaty jest w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek. ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT (nienasycone kwasy tłuszczowe) omega3 i omega6, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Prowitamina B5, która aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. łagodzi zaczerwienienia dzięki alantoinie- pochodnej mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza
ich skłonność powstawania. 
Cena: ok. 1-2 zł za 1 saszetkę
Opakowanie: saszetka 7 ml.
Skład:
Moja Opinia: Szukałam jej bardzo długo i było warto. Powiem wam, iż się całkiem polubiliśmy.
 Po nałożeniu go na buzię czułam takie delikatne pieczenie, mrowienie. Czułam jak wnika w moją skórę. Lubię jak po nałożeniu maseczki ona coś robi. Nawet jeśli piecze lub szczypie w buzię. Wtedy czuję, że ten produkt działa :-). Konsystencję ma identyczną jak w.w. maska z Ziaji. Kolor ma pudrowy, delikatnie różowawy. Jak dla mnie praktycznie bezzapachowy. Ładnie nawilża i wygładza skórę. Daje takie bardzo ciekawe uczucie zrelaksowania i odprężenia na buzi. Uspokaja i odpręża, tak jak obiecał producent. 
Podsumowując:
+ odpręża i relaksuje buzię
+ nawilża
+ gęsta konsystencja
+ nie "ściąga" buzi
+/- chwilkę po aplikacji piecze/szczypie buzia
+ spełniona obietnica producenta
+ niska cena
Ocena: 4+

Podsumowując jeszcze raz zainwestuję w ostatnią maseczkę "różową", reszta na mojej buzi sprawdziła się tak sobie. A jakie są wasze opinie o tych maskach? 

1 komentarz:

  1. zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń