niedziela, 18 grudnia 2011

Recenzja gościnna by Ruda - Gliss-kur HAIR REPAIR SHEA CASHEMERE MAGICZNE SERUM W SPRAYU

Witajcie!

Dzisiaj przedstawię wam gościnną, pierwszą recenzję Agnieszki vel Rudej ;)

Cena: ok.: 19,90 zł [aktualnie przecena w Super-Pharm na 14,99 zł],
Objętość: 200 ml,
Typ: Odżywka do włosów w sprayu,
Do czego: Do włosów suchych, odwodnionych i zniszczonych

Gościnnie wystąpię ja!

Na wstępie zaznaczę,że kosmetykami interesuję się raczej średnio. Na zakup odżywki, zdecydowałam się
z dwóch powodów:
-        Głównego - wynikającego z faktu, iż  moje włosy były wyjątkowo bardzo suche i zniszczone (żadnych prostownic, farb ani lokówek. Nawet suszarka rzadko. Powód zniszczenia – nieznany).
-        I pobocznego - nadziei na efekty mające pojawić się po miesiącu kuracji witaminami, po prostu
nie chciało mi się czekać.
Izuś doradzała mi kiedyś w wyborze szamponu. Kiedy więc szukałam odżywki dla siebie, postanowiłam dobrać sobie kosmetyk do kompletu (do kompletu w pewnym sensie, bo tak naprawdę szampon i odżywka pochodzą z dwóch różnych linii. Ale wciąż są z tej samej firmy).
W momencie gdy ją kupowałam była nowością.

Chyba największym atutem tego "magicznego serum" jest wygodna aplikacja w formie sprayu.
Żadnych maź, kremów i spłukiwań. Po umyciu włosów trzeba jedynie spryskać czuprynę i zostawić
 do wyschnięcia. Idealne rozwiązanie dla tak leniwej osoby, jak ja.

Przy pierwszym użyciu trochę przesadziłam i napryskałam zbyt dużo odżywki. Skończyło się to na tym,
 iż włosy były zbyt natłuszczone. Obawiałam się tego nieudanego zakupu... Kolejne aplikacje pokazały jednak, że jeśli stosować odpowiednią ilość ("na oko") to wszystko powinno być dobrze, a włosy powinny znowu być piękne, zdrowe i błyszczące. Ja efekt zauważyłam już po trzecim/czwartym użyciu. Włosy zrobiły się bardziej miękkie i (jak obiecywano) mniej suche. Ładnie się rozczesują, nie są sztywne oraz nie elektryzują się.

Odżywka jest również bardzo wydajna. Starczyła mi na jakieś dwa-trzy miesiące; a używana jest w domu przez dwie osoby(i ta druga również zgadza się w zupełności z opinią zawartą w tej recenzji).

Dodatkowym atutem jest przyjemny (choć słodki) zapach. Osobiście nie przepadam za takimi.
Preferuję raczej rześkie, kwiatowe motywy. W tym przypadku jednak, słodkości przypadły mi do gustu.

Podsumowując:
+ wygodna w użytkowaniu,
+ szybkie efekty,
+ wydajna,
+ przyjemny, lekko słodki zapach,
+ dobra cena
 -        dawkowanie na DUUŻE oko,

Ruda ;) 



1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś jedwab z tej firmy jednak nie lubiłam go przez zapach. Strasznie mnie bolała bolała. Świetny blog. Zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń