poniedziałek, 2 stycznia 2012

Moje Kosmetyczne Postanowienia Noworoczne

Ostatnimi czasy coraz bardziej popularne są postanowienia noworoczne. Przeglądając blogi zauważyłam, iż "postanowienia" krążą w formie TAG-u. Ja mam troszkę więcej jak 5 postanowień, dlatego postanowiłam je zrobić w formie listy. Mam nadzieję, że w nich wytrzymam dzielnie do końca roku! ;)


MOJE KOSMETYCZNE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE:
1. Naturalna pielęgnacja twarzy- postanowiłam na poważnie zacząć swoją przygodę z OCM. Zaczęłam od olejku myjącego z Biochemii Urody, żeby się przekonać do czegoś tłustego do mycia buzi. 
2. Rezygnuję z SLS-ów w szamponach i nadal olejuję włosy- zaczęłam od Vatiki, teraz stosuję Amlę - widzę ogromną różnicę w strukturze i jakości moich włosów na lepsze
3. Filtry w kremach na dzień - hmm mimo, iż dopiero 22 lata, to niestety mam skórę skłonną do przebarwień, dlatego postanowiłam zacząć działać w zasadzie lepiej zapobiegać niż leczyć i stosować regularnie kremy na dzień z filtrem minimum 20 na UVA i UVB
4. Pędzle - inwestuję w pędzle do makijażu (szczególnie do makijażu twarzy) i uczę się z nich korzystać ;P
5.Będę regularnie używać balsamów/maseł do ciała - mam suchą skórę głównie na nogach i ramionach i powinnam ją dość często nawilżać, ale zapominam ;P o regularności, obiecuję się poprawić
6. Nauczę się konturować twarz - co związane jest z zakupem pędzli ^^ i znalezieniem odpowiedniego koloru bronzera
7. Stworzę bazę podstawowych niezbędnych kosmetyków i nie będę kupować kosmetyków, których nie użyję więcej jak 10 razy
8.Będę starała się regularnie zużywać kolorowe kosmetyki
9. Postaram się ograniczyć dotykanie twarzy dłońmi- niestety od tego powstaje mi najwięcej niedoskonałości
10. Pomadka w odcieniu NUDE - poszukuję, lecz nie umiem znaleźć koloru, w każdym do tej pory testowanym wyglądam trupio albo mocno nienaturalnie


Mam nadzieję, że dzielnie wytrzymam w nich. W okolicy wakacji postaram się zrobić podsumowanie półrocza ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz