niedziela, 12 lutego 2012

Haul zakupowy + paczuszka z e-naturalne.pl ;)

W tym tygodniu nazbierało mi się zakupków, ponieważ dotarło do mnie dofinansowanie w postaci stypendium ^^.
Po raz kolejny nabyłam kremik Pharmaceris Sebostatic przeciwtrądzikowy matująco-normalizujący z SPF 20 (jest to moje drugie opakowanie, niedługo będzie recenzja), oliwkę HIPP - pierwszy raz będę jej używać, więc jak skończę buteleczkę może podzielę się z wami moją opinią na jej temat, musującą kulę do kąpieli (już ją zużyłam i niestety jestem rozczarowana), tusz do rzęs Essence I love extreme (zapowiada się obiecująco), lakier z Essence kolor  (nie pamiętam jaki bo siostra zdarła naklejkę z nr koloru ;/) , jako że była promocja w Naturze i do dwóch produktów dostawało się 3 gratis, wybrałam cienie w kolorze: 03 all time favorite. W oko wpadł mi też róż Bell - Pocket 2skin pressed rouge w odcieniu 051.

W drogerii Hebe na promocji były również pędzelki z EcoTools [39,90 zł] z krótki rączkami (oł je!!! jako krótkowidz często maluję się z nosem z przed lustrem i długie rączki pędzli nie raz obijały mi się o lustro). A jako, iż w Hebe powyżej konkretnej wartości zakupu dodają bon do wykorzystania od dnia następnego to zmotywowało mnie do zakupu super mięciutkiego pędzla do pudru również z EcoTools ^^ (za który wydałam jedyne 9,99 ;D). Od momentu zakupu miziam się nim po pyszczku bo jest taki mięciutki i milusi ^^.
Jednak najlepsze czekało na mnie w piątek jak wróciłam ze szkoły->paczuszka z e-naturalne.pl
W skład mojej paczuszki wchodzą: Hydrolat oczarowy, hydrolat różany, zielona glinka francuska oraz Algi, czyli spirulina a wszystko razem za niecałe 50 zł, co uważam za dość rozsądną cenę.

w jakże cudownym kolorze:

a tutaj jest trochę lepiej:

i mały bonusik na koniec z użyciem alg ;D:

4 komentarze:

  1. Zakupy świetne. :) a te e-naturalne muszę sprawdzić. Bo są podobni do BU, ciekawa jestem jak z cenami.
    Oliwka HIPP, moja ulubiona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny w stosunku do BU są dość konkurencyjne (wiadomo nie wszystko, ale można wyłapać perełki)więc polecam przetestować ;). Mimo to BU ma swoje perełki, których jeszcze nigdzie nie znalazłam, co powoduje, że od czasu do czasu też do nich zaglądnę ;P

      Usuń
  2. Hihi, ja spiruliną rybke w akwarium dokarmiam, żeby zdrowa rosła. Widać nie tylko ona może z niej skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D;D;D ehhh Baby ze wszystkiego zrobią kosmetyk upiększający ;D

      Usuń