czwartek, 15 marca 2012

Róż-owy Haul + swatche ^^

Witajcie,

Kilka dni temu w euforii i radości po zdaniu dyplomu wracając do domu zahaczyłam o drogerię Jasmin
 i przepadłam ;) Wreszcie uzupełnili szafę MIYO !!! Krążyłam koło niej kilka dni i ciągle było pusto, aż tu nagle bum, patrzę a tu szafa pełna ^^. Zdecydowałam się na zakup dwóch róży w kolorach 01 Peach i 03 Rose.
Są to przepiękne matowe cienie, bardzo uniwersalne i wydaje mi się, iż będą pasować większości z nas. Kosztują majątek bo aż 8 zł ^^.
Zdjęcie z fleshem
Światło dzienne

Przy okazji manewrowania dwoma różami i jedną łapką  uszkodziłam sobie brzoskwinkę. ;/

 Kilka dni później wstąpiłam do drogerii Kosmeteria i zauważyłam, że uzupełnili oni swoje zapasy kosmetyków z Celii, w tym dotarły wreszcie pomadki z nowej kolekcji NUDE (posiadam już od jakiegoś czasu nr 602 i jestem nim zachwycona) oraz cienie i róże. Zainteresował mnie kolorek nr 2. Jasny, chłodny róż, lekko satynowy. Dopiero przy użyciu flesza ujawniły się drobinki, delikatne, nieagresywne.
-
Róż podobnie jak MIYO kosztował około 8-9 zł. Zapakowany był w taki oto uroczy różowiutki kartonik.



A teraz swatche zakupionych róży:
światło dzienne
światło sztuczne
Światło sztuczne
światło dzienne

Po pierwszych testach stwierdzam, że Celia może nie jest super trwała - całego dnia nie wytrzymała, jednak schodzi z buzi tak powolutku, delikatnie. 
Róży MIYO jeszcze nie testowałam, aczkolwiek słyszałam o nich wiele dobrego. A Wy macie któryś z tych róży? Polecacie? Jakie są wasze opinie na ich temat?





1 komentarz:

  1. Świetne kolory. ;) Ja niestety u mnie w okolicy nie mogę znależć ani miyo ani celii..
    Obserwuję. ;))

    OdpowiedzUsuń