wtorek, 10 kwietnia 2012

Blog Box vol. 2 nareszcie u mnie!!!!

Witajcie!
W dniu dzisiejszym wreszcie dotarła do mnie długo wyczekiwana i wyglądana paczuszka z BlogBoxem!!!
Moja paczuszka została przygotowana przez Kasię z bloga Kasia przed lustrem a w środku same smakołyki ;D
Jednak co znalazłam w środku dowiecie się za chwilkę ;P
Wszystko było zapakowane w przeurocze pudełeczko:
Niestety moja Droga. "Kulfony" jednak wyjdą na światło dzienne ;D Po zdjęciu wieczka czekał na mnie liścik zwinięty w rulonik i przewiązany kokardką. Nie zdążyłam zrobić mu fotki w tym stanie, ponieważ od razu zabrałam się do czytania .

A w środku same pyszności!

Począwszy od prawej strony:
- Clinique 7 day scrub cream rinse-off formula - próbka 30 ml

- NYX - Mega Shine Lip Gloss w odcieniu 152A Tanned - 11ml pełnowymiarowe opakowanie. Kochana Kasiu dziękuję Ci za niego. Sama w życiu nie odważyłabym się na taki odcień jakiegokolwiek produktu do ust. Jednak po nałożeniu tylko odrobinkę przyciemnia mój naturalny odcień co mnie do niego przekonało. Pachnie nieziemsko - jak wiśniowe landrynki^^ + nie klei ust.

- Lily Lolo, puder mineralny w odcieniu Warm Peach - próbka 0,75g. - Kolor pasuje idealnie!!!Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad mineralnymi podkładami i trafiłaś tutaj w 10! Teraz muszę tylko zaopatrzyć się w dobry pędzel do pudru mineralnego i zaczynam testy.


- Fashionista, cień do powiek w kolorze 42 Berry Brown, 2,5g opakowanie pełnowymiarowe. - Bardzo ciekawy odcień. Satynowy, lekko miedziany. Czeka na najbliższy makijaż!



- Dermalogica - skin hydrating booster -próbka. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Zaciekawił mnie ten produkt.

- Liz Earle - ściereczka muślinowa!!!!!!!!!!!!!!! Jak ja ją zobaczyłam to oczy miałam jak 5 zł! Trafiłaś normalnie jak w 100!!! Nigdzie nie mogłam znaleźć ściereczki muślinowej. Nigdzie. Stosowałam do OCM ściereczki z mikrofibry. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za ten produkt!! Obiecuję, że dzisiaj zostanie już przetestowana!



Droga Kasiu! Dziękuję Ci za tego cudownego Blog Boxa! Trafiłaś ze wszystkimi produktami idealnie. Gdybym mogła to wyściskałabym Cię z radości ;)

Deklaruję się na Blog Boxa vol. 3 !

7 komentarzy:

  1. o nieeee same świetne rzeczy :} smakowity box!

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahahaha jak śmiesznie się ogląda to co jeszcze kilka dni temu pakowałam po nocach :D :D

    cieszę się, że produkty się spodobały :) szkoda, że był taki a nie inny limit cenowy (bo wiesz.. lubię spełniać marzenia) :> może następnym razem! :)

    życzę miłego użytkowania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam robić prezenty i spełniać marzenia innych ;) Limit cenowy mnie też dość ograniczał, z drugiej strony pobudzał intensywnie kreatywność ;D więc się wszystko wyrównuje

      Usuń
  3. ale świetne rzeczy ;)) Ten cień do powiek prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! dodaje do obserwowanych, też chciałabym dostać takie pudełeczko :(
    Zapraszam również na mój kosmetyczno/modowy blog

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko ! Jaki świetny, zazdroszczę, genialne produkty (;

    OdpowiedzUsuń