środa, 18 kwietnia 2012

ZSK + mazidła + jsbeaute = naturalna pielęgnacja

Witajcie!
Dzisiaj dotarła do mnie ostatnia wyczekiwana przeze mnie paczuszka. W tamtym tygodniu złożyłam zamówienia na popularnych portalach : zrób sobie krem , mazidła  oraz u przedstawiciela jsbeaute na allegro. W skrócie zakupiłam:
ZSK:
Mazidła:

jsbeaute:

Są to zakupy zapasowe - glinki starczą mi na dłuuugo ;). Dodatkowo załapałam się na dwa gratisy, ale o tym za chwilę.
Począwszy od ZSK.
Dwa hydrolaty : aloesowy i lawendowy (prześlicznie pachnie). Oba o pojemności 200 ml. Zamówiłam dla odmiany od hydrolatu oczarowego. Skusiłam się również na większe opakowania glinki zielonej i śmierdzącej spiruliny ;)
Tak jakoś zupełnie przypadkiem ;P kliknął mi się ekstrakt z owoców granatu (czysta ciekawość, jeszcze nie używałam żadnego owocowego ekstraktu; planuję dodawać do maseczek z glinki). Jako gratis dostałam korund, którego poszukiwałam na stronie ZSK, a który w dużym opakowaniu był niedostępny ;/. Dlatego zdziwiłam się, że znalazłam w paczce właśnie korund.
W paczuszce znalazł się również olej z krokosza bawierskiego, który wg. info zamieszczonych na stronie jest dobry do cery mieszanej. Mam zamiar stosować go razem z kwasem hialuronowym na noc zamiast kremu.
Następne zamówienie z serwisu Mazidła szło do mnie najdłużej;/. Zamówienie składałam jednocześnie na Mazidłach i na Zrób Sobie Krem.
Z polecenia Idalii zamówiłam glinkę Multani mitti:
która ma mega żółty kolor
mam nadzieję, że pomoże mi w walce z przebarwieniami na twarzy.
Na mazidłach zamówiłam również polecany wszędzie kwas hialuronowy 
Mam zamiar dodawać go do olejków i kremów do twarzy. 
Na allegro jsbeaute zamówiłam nieobecny na ZSK korund, olejej jojoba, miseczkę ze szpatułką do rozrabiania glinek a w gratisie dostałam maseczkę (ogromną) pod oczy.
Po pierwszym użyciu stwierdzam, że korund to mega zajeb...y zdzierak i to opakowanie starczy mi na bardzo długo.
Olejek jojoba planuję używać co 3-4 dni na noc zamiast kremu.
Na sam koniec niespodziewany gratis:

Nie mam zielonego pojęcia co z nią zrobić, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam styczności z takimi maseczkami. Czy testowałyście może coś podobnego?

6 komentarzy:

  1. Daj znać jak sprawuje się olej z krokosza bawierskiego. Kiedyś mi go poleciłaś w komentarzu i jestem ciekawa czy nada się do mieszanej buzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam już kilka dni i na buzi czysto ;D ba, nawet się pogoiło trochę łobuzów..większą opinię wystawię jak dojdę chociaż do połowy buteleczki

      Usuń
  2. Mam korund z ZSK i faktycznie nieźle zdziera, ale tylko w połączeniu z żelem BD. Z hialuronowym nie robił nic, tak samo jak połączyłam z Effaclarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy możesz podać mi pełną nazwę tego żelu ? Zaciekawiłaś mnie ;)

      Usuń
  3. Chyba Jofce chodzi o Babydream :) Też tak lubię używać korundu.

    Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z glinki :)

    OdpowiedzUsuń