poniedziałek, 14 maja 2012

Dobra promocja + wypłata = zakupowy haul ^^

Witajcie,
Podobno nie ma nic lepszego w życiu kobiety niż zakupy. Podobno większość kobiet pociąga mężczyzna z grubym portfelem, a raczej jego portfel. Podobno. 
Jednak faktem jest, że dobra promocja powoduje przysłowiowe kurwiki w oczach ;D.
Kilka dni temu na blogu Lusterka Em dowiedziałam się o rewelacyjnej promocji na słynny już podkład Bourjois Healthy Mix ^^. Promocja obowiązywała w Rosmannie i trwała tylko kilka. Polegała na tym, że przy kasie podawaliśmy kod promocyjny (dostępny na blogu Lusterka), dzięki któremu dostawałyśmy 40% upust na podkład!!! Promocja obowiązywała kilka wybranych podkładów w tym właśnie Healthy Mix. 
(!!! na L'Oreal True Match kod obowiązuje w dniach 21.05-30.05 ->2981417258261 ). Na swój podkład zdecydowałam się tzw. rzutem na taśmę, bo ostatniego dnia promocji.
Myślałam o tym produkcie już od dawna, a dzięki promocji miałam możliwość zakupienia go tańszego o 24 zł. Mój podkład jest w najjaśniejszym kolorze tzn. 51 Vanilla Light. Jest to jasnobeżowy kolor z żółtymi tonami (zero świnkowego różu), lekki, nawilżający o średnim kryciu. Zdecydowanie nie dla fanek mocnego krycia. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że jest całkiem trwały, nie ciastkuje się. Szerszą opinią podzielę się jak dojdę do min. połowy opakowania.
Dla  fanek składów:
Kilka dni później odwiedziłam słynną już drogerię Jasmin znajdującą się w podziemiach i tam moim oczocm ukazał się taki oto smakołyk:
Olejki, esencje i wyciągi z m.in. ze słodkich migdałów, olej arganowy, ekstrakt jogurtowy, olej makadamia i wiele innych propozycji. (zdjęcie robione z ukrycia więc kiepskiej jakości). 
Z nowości w drogerii Jasmin jest mini szafa z kosmetykami firmy Celia (jak byłam tam w piątek 11.05 przyszła właśnie świeża dostawa pomadek) oraz całe mnóstwo innych smakołyków z Bingo Spa. Skusiłam się głównie na produkty MIYO. Obok w Złotych Tarasach nawiedziłam również Super Pharm. A oto efekty mojego spaceru ;P :
Tusz do rzęs pogrubiający z MIYO, filtr 30 do cery mieszanej / tłustej z La Roche Posay (polecany przez Nissiax83), cień do powiek z MIYO, żel pod oczy z Flos Leku oraz lakier do paznokci z Golden Rose.

Uwielbiam co jakiś czas zaglądać do drogerii Jasmin, ponieważ można tam wypatrzeć kilka perełek kosmetycznych niedostępnych w innych drogeriach.

EDIT: Przypomniałam sobie, że w Jasmin leżały na półce bomby kąpielowe takie przypominające te z LUSHa o cudownych zapachach.

4 komentarze:

  1. ten podklad jest fantastyczny - fajne zakupy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) Po pierwszych kilku testach zaczynam go bardzo lubić ;)

      Usuń
  2. zajrze jutro do jasminu, poluje na miyo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam polować. Jak ja byłam przed weekendem to niestety półka z cieniami była w dość opłakanym stanie, natomiast róży (uwielbiam je!!) była przyzwoita ilość.

      Usuń