środa, 30 maja 2012

Od wczoraj w Hebe dostępne są....................Revlon Lip Butters ^^

Witajcie!
Dzielę się dobrą wiadomością z mieszkankami Warszawy, Legionowa, Mławy, Nowego Dworu Mazowieckiego, Otwocka, Rawy Mazowieckiej, Żyrardowa. Bowiem Moje Drogie w tym tygodniu w waszych drogeriach Hebe powinny pojawić się:
U mnie (Legionowo) pojawiły się wczoraj. Każdego koloru jest około 3-4 sztuki.
Dostępne pomadki są w kolorach: 003, 035, 045, 050, 060, 095.
Jak widzimy Lip Butters kosztują w Hebe 26, 48 zł (taniej niż L'Oreal Caresse).
Polecam sprawdzić szafy Revlon w innych drogeriach bo podobno od czerwca mają one wchodzić do Polski.
Ja jestem zauroczona kolorem 035 i 050 i po Matki Boskiej Pieniężnej na pewno zaopatrzę się w jeden z nich ^^.

17 komentarzy:

  1. Ja chcę Hebe we Wrocławiu! Myślałam, że będą kosztowały koło 40 zł, a tu prawie tyle co w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak zobaczyłam cenę to stanęłam jak wryta w ziemię tak na minutę ;D aż ekspedientka podeszła i wypytałam ją o to i owo ;D

      Zapraszam na wycieczkę do Warszawy ;D

      Usuń
  2. Ooo to Ci news! koniecznie muszę pójść do Hebe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna wiadomość! Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii, ale dobrze że w ogóle pojawią się w Polsce :)

    P.S. Wyłącz identyfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera jasna...myślałam, że to wyłączyłam..ehh idę walczyć z bloggerem ;P

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że już jej nie ma...

      Usuń
  4. Widziałam je w sobotę jak byłam w Wawie :) nawet się jednym wysmarowałam ale jakoś mnei nie zachwyciły ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nowina! :D
    Dzięki za informacje. Na pewno się skuszę :D Nawet cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śląsk tez chce lip butersy:(

    OdpowiedzUsuń
  7. OO dzięki za info, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam lorealki i mi starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachecajace do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest cena promocyjna, sugerowana normalna to 39,50 zł czyli 3zł taniej niż Rouge Carres od Loreal. Rouge Carres są żelowe, odpowiednikiem od Revlona jest żelowa kredka Just Bitten Kissable, ale jeszcze nie jest dostępna w Polsce. Za to odpowiednikiem Revlon Colorburst Lip Butter, jest masełko Loreal Colour Riche Lip Balm, a to nie jest dostępne w Polsce. Dziwne rzeczy się u nas dzieją, jedni wprowadzają masełko, inni lekki żel, a wszyscy mają to w ofercie za granicą. Chciałabym, żeby firmy kosmetyczne zaczęły traktować nasz rynek jak w USA. Mamy wyższe ceny, bo sprzedaż ilościowa jest mała, ale żeby była sprzedaż ilościowa większa, co również przekłada się na większe wyniki i udziały w rynku, to firmy muszą zaryzykować i zmniejszyć marżę. Przy dużej sprzedaży, wolą jednak zrobić okresowe ceny promocyjne. Ja Loreala nie kupię, testowali na zwierzętach, teraz korzystają z dostawców, którzy sami to robią zawczasu. Max Factora też przenigdy nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, ponieważ nigdzie nie było info o tym, że to cena promocyjna.

      Usuń
    2. W drogeriach hebe często się tak dzieje. Produkty wchodzące na rynek z ceną promocyjną, mają ją wpisaną na szafach/półkach jak normalną, a info o promocji jest w gazetce, lub nie ma w cale. Zobacz sobie tutaj http://www.balticcompany.pl/#/revlon/polecamy jest info i również cena, którą widziałam w Rossmannie w Manu.

      Usuń
  11. oooo, chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń