czwartek, 24 maja 2012

Pierwsze rozdanie u inmyvioletroom!

Witajcie,
z okazji tego, iż mam już albo i aż 25 obserwatorów swojego bloga i przekroczyłam niewyobrażalną kiedyś liczbę 3000 odsłon, postanowiłam zrobić dla Was Moje Drogie takie mini rozdanie.
Przygotowałam dla Was dwa zestawy, które sama ufundowałam.

W skład zestawu nr 1 wchodzą kosmetyki MIYO : Paletka cieni do powiek OMG! Eyeshadows w kolorze 03 Ocean View oraz tusz do rzęs Super Lash 3 in 1 a także lakier do paznokci Vollare w modnym miętowym kolorze 322.

Zestaw nr 2 składa się z kosmetyków firmy Hean : szminki City fashion long wear lipstic. Pomadka jest koloru koralowego -162 Coral oraz cienia do powiek (matowego) z najnowszej kolekcji Hean - Colour Stay On eyeshadow NEON  547 Orange oraz lakieru do paznokci Vollare w odrobinkę ciemniejszym kolorze mięty nr 399.

Doszły mnie słuchy, że duża część z Was ma problem ze zdobyciem tych kosmetyków, dlatego też chciałabym Wam pomóc w ich przetestowaniu ;)

Warunki rozdania:
1. Musisz być publicznym obserwatorem Mojego bloga.
2. W komentarzu podaj swój adres e-mail oraz napisz jako kto obserwujesz.
3. Dotychczasowi obserwatorzy dostają po dodatkowe 2 pkt.
4. Za umieszczenie bloga w blogrollu otrzymujesz 1 pkt.
5. Za wpis o rozdaniu na moim blogu otrzymujesz 2 pkt. Link do wpisu proszę podać w komentarzu.
6. Razem można zdobyć dodatkowe 3 pkt, w przypadku gdy jesteś dotychczasowym Obserwatorem - 5pkt.
7. Zwycięzców wyłonię 01.06.2012 r. za pomocą Classictools.
8. W komentarzu napisz, który zestaw chciałbyś/ chciałabyś dostać.

Trzymam kciuki i zapraszam do zabawy ;)

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako mania-kupowania
    E-mail: mkomo17@onet.pl
    Mam Cię w blogrollu, jestem dotychczasowym obserwatorem.

    ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się zgłaszam!:D
    Obserwuję jako Fraise26, a mój mail to fraise26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Hean i miyo! Chciałabym przetestować coś z tych firm :)
    obserwuję jako missesstyle
    mail: project.miss.es@gmail.com
    jestem dotychczasowym, 25 obserwatorem! :D
    a teraz hmmm hmmm chyba zestaw 1! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zglaszam sie :)
    zestaw 1,
    obserwuje jako blaubeere,
    blaubeere7@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zgłoszę :)
    obserwuję jako Jofka
    mademoiselleusiebie@gmail.com
    zestaw no. 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: KasiaPL
    mail: kasiatheweak@gmail.com
    Blogroll: TAK kasiatheweak.blogspot.com
    Wybieram zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. mail olka0306@wp.pl obserwuję jako olka0306. Zazdroszczę może ja za jakiś czas też będę mogła zrobić takiego posta, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Piekna Bestia
    e-mail:pieknabestiafb@gmail.com
    a ja wybieram zestaw 2. będzie lepszy dla rudzielca :)

    OdpowiedzUsuń