niedziela, 17 czerwca 2012

Blog Box vol 3 dotarł do mnie!!

Witajcie!
W piątek dotarł do mnie mój Blog Box. Niestety mój stan fizyczny nie pozwolił mi na sklepanie kilku sensownych zdań (mam chore zatoki i niestety cały piątek i sobotę zmierałam z bólu głowy ;/).W domu czekała na mnie paczka. Na początku myślałam, że to zamówienie z hydrolatami, a to okazał się ślicznie zapakowany Blog Box ;)
Pudełeczko dostałam od Magdy - unappreciated z bloga funky-so-sure. blogspot.com . Wstyd przyznać, ale  o blogu Magdy wcześniej nic nie słyszałam (przepraszam ;/).
Po pierwsze Magdzie należą się gromkie brawa za zapakowanie pudełka. Nim dotarłam do wnętrza moim oczom ukazało się takie coś :

A w środku mnóstwo folii bąbelkowej i "chrupków" ze styropianu. Moje pudełeczko zawierało:
To są wszystkie produkty, które znalazłam w swoim pudełeczku. Droga Magdo dziękuję Ci prześlicznie za takie rewelacyjne pudełko!!!!!

O glince Rhassoul myślałam już o dawna a produkty TULI widzę pierwszy raz. DZIĘKUJĘ!!!

Aż mi teraz głupio, że sama wysłałam przepisowe 5 produktów, co by nie zesłać na siebie gniewu Obsession  ;). 
Blog Box jest rewelacyjną inicjatywą i mam nadzieję, że edycja nr 4 również ruszy.


10 komentarzy: