czwartek, 21 czerwca 2012

Mały haul zakupowy ;)

Witajcie!
Chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zakupy. Przy okazji chciałabym bardzo podziękować Poczcie Polskiej za błyskawiczną jak na jej możliwości wysyłce ;D

Wracając do początku sytuacji. We wtorek - 19.06 po 16:00 kontaktowałam się z Panią ze sklepu e-naturalne.pl w sprawie wysyłki mojego zamówienia a już w środę - 20.06 ta paczka była u mnie! Szok!
Pozytywny, jednak szok ;)
Jak już się pochwaliłam gdzie zrobiłam zakupy to pokazuję co tam kupiłam:
Zamówiłam dwa hydrolaty z lawendy (jednego nie ma na zdjęciu bo już został przelany do atomizera ;P ) oraz hydrolat z róży damasceńskiej.
W paczce znalazło się również 3 małych dżentelmenów:
A są nimi olejek lawendowy, pomarańczowy i z drzewa herbacianego.
Lawendowy dodałam od razu do mojej mieszanki OCM, pomarańczowy mieszam z olejkiem jojoba lub z krokosza barwierskiego i stosuję na twarz na noc. Czasem do olejków dodaję kwas hialuronowy.
Olejek z drzewa herbacianego będę stosować punktowo na nieprzyjaciół.
Hydrolaty stosuję głównie w postaci mgiełki/ toniku do twarzy a czasem i włosów ;P

Jak dobrze zauważyłyście na pierwszym zdjęciu zakupiłam również Vatikę. Tyle, że tym razem zdecydowałam się na małe - 150 ml opakowanie, ponieważ nie wiem jak długo wytrzymam z zapachem kokosa (nie lubię takich słodkich zapachów). Jedyny plus Vatiki jest taki, że śmierdzi mniej niż Amla.

Następne zakupy poczyniłam w SuperPharm dni kilka temu.
Pierwszym punktem na liście, po który udałam się do drogerii był żel kasztanowy do nóg, który rewelacyjnie relaksuje nogi po całym dniu (szczególnie gorącym i w obcasach).
Drugim punktem był żel pod oczy z arniką. Jako, że go nie mogłam znaleźć to zainwestowałam w żel arnikowy. Różni się on od pierwszego dużo większą zawartością arniki w sobie i pojemnością. Żel ma pojemność 50 ml i kosztował ok. 10 zł. Jest rewelacyjny na siniaki i opuchlizny rano.
Zauważyłam również dawno nie widzianą nawilżającą maseczkę z DermoLabu L'Biotici. Wiele dziewczyn ją zachwalało, więc będę mogła ją wreszcie przetestować. Niestety podobno całą serię wycofują ze sprzedaży ;(
Prócz tego do koszyka trafiło kilka medykamentów.
Przy kasie dowiedziałam się o promocji w stylu zrób zakupy za jakąś kwotę a dany produkt możesz dostać taniej. W ten oto sposób stałam się posiadaczką po raz pierwszy tuszu do rzęs MaxFaktor 2000 calorie.
Tak jakoś wyszło, że nie było nam po drodze z tym tuszem. Jednak za 9.99 zł warto było go zakupić chociaż do testów ;P. Czy używałyście kiedykolwiek tego tuszu? Co o nim sądzicie?

10 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) na olejek z drzewa herbacianego sama się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na wieści o żelu kasztan dobrze wpływa na skórę naczynkową na nogach i na żylaki. ja mimo braku tego i tego cierpiałam na zapalenie żył wewnętrznych i znam cierpienia związane z niedrożnością krwi w żyłach. używałam maści z kasztanem i wieloma specyfikami bardzo kojąco działają na nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu to już moje drugie opakowanie. Ja mam tendencję do opuchniętych nóg + mam małego pajączka (takiego od zawsze ) na nodze. Dodatkowy atut tego żelu to super nawilżenie ^^ a kosztuje ok 6-8 zł

      Usuń
  3. Nigdy nie kupowałam w sklepie e-naturalnie. Muszę tam zajrzeć, ale już mi się nie spodobały opakowania, w których przychodzą do nas hydrolaty. Jestem fanką szklanych buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony plastikowe opakowania są bezpieczniejsze w transporcie, po drugie są lżejsze (oszczędzamy na cenie paczki) a po trzecie zawsze możemy z plastiku przelać do szklanej buteleczki ;)

      Usuń
  4. vatica - ja uwielbiam i moje wlosy tez - fajne zakupy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam ten tusz i go lubiłam, muszę się wybrać do SP na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9,99 zł to rewelacyjna cena jak za ten tusz ^^

      Usuń
  6. Hej, jak konkretnie używasz Vatiki? Tzn. śpisz z naolejowanymi włosami? Czy jak? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu! ;D Nakładam olej na skalp i włosy około 2h przed myciem, związują bądź spinam włosy i tak chodzę po domu, a potem wieczorem zmywam włosy i z czystymi idę spać.
      Nie myję włosów rano bo nie mam na to czasu.

      Usuń