środa, 13 czerwca 2012

Promocja na pędzle HAKURO!

Witajcie!
W ten brzydki, deszczowy dzień chciałabym podzielić się z Wami dobrą wiadomością. Mianowicie na stronie internetowej znanego z allegro sklepu Butique Uk jest obecnie całkiem ciekawa promocja na pędzle HAKURO.

Ciężko było mi przegapić taką okazję, tym bardziej, że te pędzle od dawna chciałam mieć w swojej kolekcji ^^.
Promocją objęte zostały dwa pędzle - H 50S i H 18.

Pierwszy z nich - H 50s to typowy flat top z mięciutkim, lecz zbitym włosiem. Uwielbiam się nim miziać po buzi ;D
Nakładałam nim już i podkład mineralny i płynny i w obu przypadkach sprawdził się rewelacyjnie! Efekt nim uzyskany był mega naturalny! Podczas pierwszego mycia stracił 2-3 włoski, poza tym włosie nie wypada.
Jest rewelacyjny!

Następnym pędzlem, który również zakupiłam jest klasyczny pędzel "języczkowy" do podkładu - H 18.
Ten pędzel jak i jego poprzednik też jest miękki w dotyku. Do tego posiada sprężyste włosie, które ułatwia nakładanie podkładu płynnego na twarz. Uzyskamy nim efekt ciut większego krycia. Sprawdza się idealnie przy wklepywaniu korektora w okolice skrzydełek nosa.
Po pierwszym myciu nie zgubił włosia. Bardzo przyjemny w użytkowaniu klasyczny pędzel.
Jak zauważymy, H 18 tak jak H 50 s ma gęste, zbite i jednocześnie miękkie włosie.
H 18 jest troszkę dłuższy od H 50s, jednak wcale a wcale  nie przeszkadza to w aplikacji produktu na twarz.
A teraz kwestia finansowa - pędzle są tańsze o około 40% tzn., że za H 18 zapłacimy ok. 11 zł zamiast ok. 19 zł.
Uważam, że warto skorzystać z takiej okazji ;D

Ps. Nie współpracuję z firmą Butique UK. Po prostu uważam, że 40 % mniej na jednym pędzlu to super okazja i grzechem byłoby z niej nie skorzystać ;D Szczególnie jeśli ktoś tak jak Ja myślał o nich od dawna ;P

4 komentarze:

  1. o kurczę! dobra kobieto zawsze podasz jakąś fajną ofertę, zaraz lecę na tą stronę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie przez przypadek na nich trafiłam poszukując różu ze Sleek'a (którego nomen omen nie kupiłam, bo się zdecydować nie mogę ;D ).

      Poza tym siostra nazwała mnie łowcą promocji ;D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jeszcze trwa ;) Wejdź na ich stronkę i sprawdź. Tak będzie najlepiej

      Usuń