poniedziałek, 2 lipca 2012

Moje Urodzinki!!

Witajcie!!

Jako, że wczoraj obchodziłam urodziny ^^ to chciałabym dzisiaj przedstawić Wam cudowne prezenty, które sprezentowali mi moi przyjaciele ;)
Pierwszym z nich jest fartuszek, za którym wzdychałam już od dawna...a mianowicie Lukrecja ze strony  looklikeacookie.. ..;) Jest cudny..uwielbiam Go!! ^^ Naprawdę to był prezent niespodzianka!

Poniżej zdjęcie ze strony Look like a COOKie :
Drugim niespodziewanym prezentem tym razem od Mojego TŻ były gokarty ^^. Rewelacyjna zabawa, szczególnie dla osób posiadających już prawo jazdy.... Po wystartowaniu tym małym pojazdem włącza się tryb wyścigowy (każdy myśli, że jest Kubicą wtedy ;D ) ...Rewelacyjna zabawa, którą mogę polecić każdemu i dużemu i małemu!

EDIT:

Izziracer ;D

oraz fartuszek (co prawda świeżo rozłożony, jeszcze nie uformowany - aczkolwiek pracuję nad tymi ładnymi falbankami ;) )

12 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego! :) fartuszek jest cudowny! jestem ciekawa jak prezentuje się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego ! <:

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj naj- lepszego - Kochana :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Piękny fartuszek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Ja byłam na gokartach kilka miesięcy temu i również przyznaję, że zabawa przednia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak gokarty są super!!! Złapałam bakcyla i już nie mogę się doczekać kiedy kolejny raz na nie pójdę ;)

      Usuń
  6. A pokażesz jakieś Twoje zdjęcia w fartuszku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) Właśnie wstawiłam ;)

      Usuń
  7. Polecam gokarty w sulejówku albo baniosze- zdecydowanie najlepsze tory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Baniocha i Sulejówek są dla mnie bardzo daleko, bo Ja jestem "z północy" Warszawy- z Legionowa. Jednak dziękuję za info może kiedyś z niego skorzystam

      Usuń
  8. zastanawiam sie nad kupnem fartuszka, udalo ci sie uformować takie ladne falbanki??

    OdpowiedzUsuń