czwartek, 16 sierpnia 2012

O Gloria!


Witajcie!

Chciałabym przedstawić Wam rewelacyjny produkt, który zobaczyłam jakiś czas temu u Anewny na blogu. Produktem tym jest maska do włosów GLORIA, wyprodukowana przez nasze Laboratorium kosmetyczne MALWA. Maska dostępna jest w marketach AUCHAN i mnie kosztowała ok. 6 zł.


   
 Maska przeznaczona jest do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Moje włosy po tych upałach potrzebowały produktu, który dodałby im energii i głęboko nawilżył.

Producent obiecuje regenerację struktury włosa, odżywienie oraz wzmocnienie go, a także odzyskanie blasku. 
Poniżej prezentuję skład maski:



Głównym składnikiem aktywnym w masce jest wyciąg z szyszek chmielu (piwko ;P) oraz prowitamina B5. Innymi słowy mamy maskę do włosów z piwem ;D Szczególnie mieszkanki Wielkiej Brytanii chwalą sobie płukanki do włosów z piwa m.in. Catherine Zeta- Jones.

Chociaż z drugiej strony chciałabym zobaczyć minę mojego faceta jak polewam sobie włosy jego piwem ;D;D;D
Konsystencja maski przypomina gęstą śmietanę np. 18%. Pachnie ładnie, świeżo. Zazwyczaj nakładałam ją jako drugie O w OMO, zostawiałam ok. 5 min na włosach i następnie rozczesywałam je i spłukiwałam maskę.

Włosy po tej masce są rewelacyjnie miękkie, sypkie, ślicznie się kręcą, błyszczą. Końcówki wreszcie są nawilżone i nierozdwajające się (dodatkowo zabezpieczam końcówki sylikonem lub olejkiem).
Dla mnie cud, miód, orzeszki. na pewno kupię kolejną maskę. Jedyny minus to jej dostępność - jedynie widziałam ją w Auchan. Nie wiem czy gdzieś jeszcze jest dostępna.

Używałyście ją kiedykolwiek? Co o niej sądzicie? macie może swoje "maskowo-włosowe" hity??
Jeśli porównamy ją do L'Biotici Biovax to Gloria jest moim zdaniem chyba ciut lepsza w działaniu no i nie pachnie tak słodko ;P





11 komentarzy:

  1. o, bardzo ciekawa, ale nigdzie jej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam ją w Auchan na samym dole półki z odżywkami i maskami do włosów.

      Usuń
  2. ale fajny kosmetyk.. wow jaki ciekawy sklad:)))) z checiabym kupila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Nie duże pieniądze a efekt rewelacyjny ;)

      Usuń
  3. widziałam ją w auchan i w końcu jej nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ją!;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do takich masek jakoś nie mam zaufania ani cierpliwości :) niemniej jednak jestem pewna, że ich działanie na pewno przynosi pozytywne skutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej nie trzymam długo na głowie ;D Raczej stosuje jako 2 O w OMO i nim ją spłuczę to rozczesuję włosy i pozwalam z 5-10 min na nich "posiedzieć" a w tym czasie myję resztę ciała i przed wyjściem z pod prysznica spłukuję ją zimną wodą (no dobra letnią ;D ).

      Usuń
  6. z chęcią bym ją wypróbowała,ale znając moje szczęście to nigdzie jej pewnie nie znajdę:(:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na nią trafię, z pewnością kupię:)

    Obserwuję i zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Ostatnio widziałam w Auchan za niecałe 7 zł ^^

      Usuń