poniedziałek, 6 sierpnia 2012

przypadkiem trafiło w moje łapki...

Witajcie!
Chciałabym przedstawić wam rzecz, która zupełnie przypadkiem trafiła w moje ręce. Została znaleziona między dokumentami do archiwizacji a Słownikiem technicznym. A tą rzeczą jest:

Książka Stephanie Faber - "Kosmetyka naturalna, 318 recept i przepisów". Najlepsze w tej książce jest to, że została ona wydana w roku 1994 ^^.
Poniżej tył książki.
Oraz kilka losowo wybranych przepisów ze środka książki:

Czy znacie może tę książkę? A jeśli tak to jakie są wasze opinie na ten temat?? 
Może macie jakieś inne ciekawe tytuły na temat pielęgnacji skóry?


8 komentarzy:

  1. nie znam, ale może być fajna, oprócz tego, że zbieram i uwielbiam książki to jeszcze taki temat :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się w taką zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą konkretną to raczej znajdziesz tylko w antykwariacie lub bibliotece. Jest z 1994 r.

      Usuń
  3. ale fajna!!!!!!!! uwielbiam takie przepisy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wnikliwie ją przeglądać i co ciekawsze przepisy wrzucać na bloga ;)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę tę książkę. Mam nadzieję, że coś wypróbujesz i podzielisz się tą wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar ;) Jednak tych przepisów jest aż tyle, że sama nie wiem od czego zacząć ;)

      Usuń
  5. nie widziałam wcześniej tej książki. Daj znać jak bd coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń