piątek, 14 września 2012

Zdolnego mężczyznę mam ;D czyli nowy sposób na suszenie pędzli

Witajcie!
Dzisiaj  post jest z cyklu chwalebnych ;D 
A dokładniej pokazujących prostą męską logikę, która ułatwia nam życie ;DD
Jakiś czas temu oglądałam filmik Karoliny z  kanału Stylizacje vel Stylizacje 2, w którym pokazywała swój sposób na mycie i suszenie pędzli.
Szczególnie do gustu przypadł mi jej sposób suszenia pędzli ^^

W moim wydaniu wyglądał mniej więcej tak:

Szklany pojemniczek po świeczce, taśma malarska i pędzle. Nim doszłam do efektu widocznego powyżej to trochę się obkleiłam ww. taśmą ;P

Mój TŻ po kilku westchnięciach i stwierdzeniu, że się "z tym bawię" wziął inicjatywę w Swoje ręce i po chwili moje pędzle już schły:

 

przyklejone na grzejniku ;D;D;D
Schemat z bliska:

 
Wybór padł na taśmę malarską, ponieważ jest niedroga i daje się łatwo usunąć nie niszcząc przy tym trzonków ;D

Czy Wasi mężczyźni też owocują w super innowacyjne pomysły, mające za zadanie ułatwić Wam życie??

6 komentarzy:

  1. sukces tkwi w prostocie :) mało estetyczne ale skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. taaa..jak to zobaczyłam to dostałam śmiechawki-głupawki ;D

      Usuń
  3. :) swietne,no mega pomyslowy ten Twoj mezczynza...moj tez miewa czasem zaskakujace pomyslu ale jakos malo pomocne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :) mega pomysł :) w życiu bym na to nie wpadła. sprytne

    OdpowiedzUsuń