poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wracam do żywych ;)

Moje Drogie!

Wybaczcie mi, że mnie tyle nie było. Zbyt dużo się działo w moim życiu. Powoli staram się to jakoś unormować, ogarnąć i wrócić z nową energią.

Zaczęło się od konfliktu z bloggerem, który z nie wiadomych mi przyczyn  nie chciał publikować moich notek czym wkurzył mnie co nie miara i zraził do siebie.

Potem były zawirowania z pracą i w efekcie jej brakiem na jakiś czas. Następnie święta, które same w sobie są dość czasochłonną imprezą.

Tuż przed Sylwestrem ZARĘCZYŁAM SIĘ ^^ !!! ;-) co spowoduje dalsze zamieszanie w moim życiu ;)

Potem zamieszanie rodzinne itp itd. No i w międzyczasie cały czas szkoła ;]

Na dzień dzisiejszy od maja mam już nową pracę, w szkole wszystko jest ustabilizowane i zajmuję się teraz przygotowaniem ślubu i wesela. Dlatego, też możecie spodziewać się notek związanych ze ślubem ;)


2 komentarze: